به گزارش روابط عمومی آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی، این جلسه با حضور دکتر مسعود رفعتی مدیر و کلیه مسئولین ،سوپروایزرها و سرپرستاران در مورخ 15 مردادماه 1391 در سالن همایش مرکز بر گزار شد.
دکتر رفعتی در این جلسه گفت: کارانه باید بر اساس رضایتمندی مشتری که همان بیماران است امتیازدهی شودو هرزگاهی نیاز به بازنگری در شاخص ها شود تا حق هیچکدام از همکاران از بین نرود.
ایشان در ادامه افزود:ما می بایست شاخص ها را به دو قسمت کیفی و کمی (خدمات قابل سنجش )تقسیم و آنها را ارزیابی کنیم.
دکتر رفعتی در انتها به این نکته اشاره کرد که در نظام کارانه می توان نظام تشویقی را نیز دید و اضافه کرد مرکز ما از نظر مقدار پرداخت کارانه رتبه دوم را در سطح بیمارستان های تابع دانشگاه علوم پزشکی تهران را دارد که با توکل به خداوند تا پایان سال رتبه اول را کسب خواهیم کرد.
خبرنگار: پیام احمدی کاشانی
عکس از: معصومه قدیری