سه شنبه 18 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
انعقاد قرارداد توریسم درمانی بین شرکت لیان کاوان و مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی مرکز، در مورخ 27 اسفندماه سال جاری و در سالن جلسات ریاست، با حضور دکتر علیرضا جلالی رئیس مرکز و دکتر شجاعی مدیرعامل شرکت لیان کاوان قراردادی جهت گسترش توریسم درمانی منعقد گردید.
در ابتدا دکتر جلالی با ابراز خیر مقدم به مدیرعامل و تنی چند از مدیران حاضر شرکت لیان کاوان در این جلسه و همچنین تبریک به مناسبت روز پرستار و سال جدید، در ادامه گفتند: گردشگری سلامت در کشور کاری نو بوده و با اینکه 20 سال است که در کشور انجام می شود ولی دارای سازماندهی جامعی نبوده است.
این مرکز حدود پنج سال می باشد که به صورت مقطعی در این عرصه وارد شده است، البته فعالیت در زمینه گردشگری سلامت از سال گذشته با شرکت لیان کاوان شروع شده است و با شناختی که کشورهای اروپائی و آسیایی از این مرکز دارند مطمئنا در این زمینه می توانیم به جایگاه بهتری در دنیا برسیم.
در ادامه دکتر علیرضا جلالی بخش دیپلمات مرکز را نقطه آغازی برای فعالیت های توریسم درمانی به صورت جامع خواند و همچنین گفتند: در زمینه گردشگری سلامت در مرکز برای فرهنگ سازی ، کار بسیاری انجام پذیرفته و نگاه ما به این موضوع مختص ارز آوری نیست و بیشتر به جهت بالا بردن جایگاه و رتبه کشوری می باشد.
در ادامه دکتر شجاعی مدیرعامل شرکت لیان کاوان گفت: امیدواریم در جهت ارتباط و بازاریابی برای گردشگری سلامت بعنوان بازوی مرکز باشیم. همچنین بتوانیم به مردم سایر کشورها کمک کرده و توانائی ها و جایگاه پزشکی کشورمان را به جهانیان نشان دهیم.
در پایان دکتر علیرضا جلالی رئیس مرکزقلب و عروق شهید رجایی و دکتر شجاعی مدیر عامل شرکت لیان کاوان قراردادهایی را جهت فعالیت در زمینه گردشگری سلامت امضاء نمودند.
خبرنگار: سید امیر حسین میرکمال
دوشنبه 28 اسفند 1391  10:17

آخرين تاريخ بازديد : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403  9:11:46
تعداد بازديد از اين خبر : 7043