شنبه 3 شهريور 1403      

نوع خبر 
 
 
دکتر پرویز در بازدید از مرکز قلب و عروق شهید رجائی، از عملکرد خوب کادر بیمارستان ابراز رضایت کرد
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی ، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی ،در راستای بازدید هیات رئیسه دانشگاه از واحدهای درمانی در ایام تعطیل عید نوروز، صبح روز 6 فروردین ماه 1392 دکتر پرویز معاون فرهنگی دانشگاه و دکتر حاتم نژاد پزشک مقیم ستاد از مرکز  قلب و عروق  شهید رجائی بازدید کردند.
دکتر پرویز گفت: در واقع پیش ازهر چیزی باید این نکته را در نظر داشته باشیم که روال مرسوم کار بیمارستانها و معاونت درمان در ایام تعطیلات سال نو همچنان برقرار است و در واقع بازدیدهایی که صورت می گیرد با حضور یکی از اعضای هیات رئیسه انجام می‌شود.
معاون فرهنگی دانشگاه افزود: این بازدیدها برای آشنایی بیشتر اعضای هیات رئیسه دانشگا ه با روند کاری همکاران دانشگاه در ایام تعطیلات است. همچنین این بازدیدهای نوروزی به نوعی ارتباط کاری را با دانشگاه حفظ خواهد کرد.
وی در ارتباط با مطالب فوق افزد: ما باید این آمادگی را در ایام تعطیل داشته باشیم که اگر مشکلی پیش آمد با در جریان قرار دادن پزشک مقیم و همچنین مسئولین بیمارستان مشکل را بر طرف کرده واگر از دست کسی کاری بر می آید برای رفع آن مشکل کارهای لازم را انجام بدهیم.
دکتر پرویز گفت: با توجه به این که در ایام نوروز کار در بیمارستانها مضاعف میشود همکاران ما باید احساس همراهی در بیماران را ایجاد کنند و نگذارند کسی در بیمارستان احساس دلتنگی کند، ما همیشه باید در کنار بیماران باشیم و از لحاظ روحی آنها را تقویت کنیم.
وی افزود: در واقع همه بدانند که همه ما جزء یک خانواده هستیم و هدف همه خدمت به مردم و رسیدگی به امور مردم است و اگر جایی مشکلی پیش بیاید همه باید کمک بکنند و اون مشکل را برطرف نمایند.
معاون فرهنگی دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد، به لطف خدا در این چند سالی که من در ایام سال نو توفیق داشتم در خدمت دوستان معاونت درمان در بازدیدها باشم، همیشه بیمارستانهای دانشگاه را واقعاً فعال دیدم و نارضایتی تقریباً نبوده و مثل همیشه فعالیت جریان داشته و تا حدودی همه پزشکان، پرستاران و سایر کادر بیمارستان‌ها و همکاران معاونت درمان همیشه حضور مداوم داشته‌اند.
ایشان در انتها افزود: کادر درمان مرکز قلب و عروق شهید رجایی یکی از بهترین کادر درمان در سراسر کشور می باشد.

گالری عکس : public-relationship.old.rhc.ac.ir/fa/gallery/65/PhotoList/بازدید.نوروزی.معاونت.فرهنگی.و.پزشک.مقیم.ستاد.مرکزی.دانشگاه.html
تنظیم: پیام احمدی کاشانی
برگرفته از سایت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران
چهارشنبه 7 فروردين 1392  7:39

آخرين تاريخ بازديد : شنبه 27 مرداد 1403  16:0:30
تعداد بازديد از اين خبر : 4274