شنبه 15 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
استقبال بی نظیر پرسنل مرکز قلب و عروق شهید رجایی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی ، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی، در مراسمی دکتر اعتمادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و هیئت رئیسه دانشگاه در مرکز قلب و عروق شهید رجایی در مورخ 26 فروردین ماه سال جاری با حضور دکتر علیرضا جلالی رئیس مرکز و اعضاء هیئت رئیسه مرکز و استقبال بی نظیر پرسنل برگزار شد.


در ابتدا دکتر علیرضا چلالی ضمن خیر مقدم به ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران و هیئت همراه، دانشگاه علوم پزشکی ایران را یکی از برجسته ترین دانشگاه ها در سطح کشور و دنیا خواند و افزود با وجود اساتید و کادر مجرب آینده درخشانی در انتظار این دانشگاه می باشد.
رئیس مرکز به معرفی و عملکرد دو سال اخیر مرکز پرداخت و گفت : مرکز قلب و عروق شهید رجایی بعنوان قطب قلب کشور یکی از مراکز پیشرو در زمینه آموزش ، پژوهش و درمان در کشورمی باشد.
ایشان در ادامه از کسب افتخارات در دو سال گذشته سخن به میان آورد و گفت : این مرکز توانست درجه یک ارزشیابی،رتبه اول در محور تامل بیمار ، کسب گواهی HPH بیمارستانهای ارتقاء دهنده سلامت در سازمان بهداشت جهانی و غیره را کسب نماید.
رئیس مرکز در ادامه به گزارش عملکرد درمانی مرکز پرداخت و تعداد اعمال جراحی قلب 5592 ، تعداد مداخلات تهاجمی در کت لب 22077، تعداد مراجعین به اورژانس 42983 نفر، تعداد مراجعین به درمانگاه 193744 نفر و تعداد بیماران بستری را 21832 نفر اعلام کرد.
دکتر علیرضا جلالی وجود مراکز تحقیقاتی را در مرکز بسیار کارآمد خواند و افزود در این مراکز بسیاری از کارهای پژوهشی که شاید در دنیا کم نظیر باشد در زمینه قلب و عروق صورت می پذیرد.
ایشان در ادامه به تدوین برنامه استراتژیک مرکز اشاره کرد و هدف از تدوین آن را بیان نمود.
در انتها رئیس مرکز خبر از افزایش حق مشارکت پرسنل داد و با تشویق کارکنان مرکز روبرو شد.


دکتر اعتمادیان نیز ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و کارکنان مرکز از تولد مجدد دانشگاه علوم پزشکی سخن به میان آورد و پیشینه این دانشگاه را یادآور شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران تاکید کرد ، این دانشگاه مجدد احیاء شده و یا تولدی دیگر یافته است و از کلمات نادرست استفاده نکنید و دانشگاه های علوم پزشکی ایران ، تهران و شهید بهشتی همچنان در کنار هم هستیم و در رشد علمی کشور تلاش خواهیم کرد.
دکتر اعتمادیان از اعضاء هیئت علمی مرکز قلب و عروق شهید رجایی خواست که در بالا رفتن سطح مراکز درمانی و دیگر بیمارستان های تابع دانشگاه یاری نمایند تا شاهد پیشرفت و شکوفایی آنها نیز باشیم.
ایشان حضور دانشگاه علوم پزشکی را در دنیا بسیار مهم خواند و افزود در پیشینه این دانشگاه ما شاهد اساتید برجسته ای بودیم که باعث درخشش دانشگاه در سطح بین المللی شدند و اینک با قدرت بیشتری در این میدان ظاهر خواهیم شد و همچون قبل از نظر علمی در سطح جهانی خواهیم درخشید.
گالری عکس: public-relationship.old.rhc.ac.ir/fa/gallery/69/PhotoList/بازدید.رئیس.دانشگاه.علوم.پزشکی.ایران.۱۳۹۲.html
خبرنگار: پیام احمدی کاشانی
عکس از: اکبر جعفری

دوشنبه 26 فروردين 1392  16:0

آخرين تاريخ بازديد : جمعه 14 ارديبهشت 1403  22:19:5
تعداد بازديد از اين خبر : 5607