شنبه 3 شهريور 1403      

نوع خبر 
 
 
تقدیر رئیس و هیئت رئیسه مرکز قلب و عروق شهیدرجایی از بخش آزمایشگاه

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی ، تحقیقاتی قلب و عروق شهید رجایی، دکتر علیرضا جلالی رئیس مرکز به همراه هیئت رئیسه صبح امروز در بخش آزمایشگاه مرکز حاضر شدند و از دکتر مظفری سرپرست، جواد جباری سوپروایزر و پرسنل این بخش درخصوص کسب مقام برتر آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی را از آن خود نمودند ،تقدیر کردند.


دکتر مظفری ضمن تشکر و خیرمقدم به رئیس و اعضاء هیأت رئیسه مرکز جهت حضور در بخش آزمایشگاه  به بیان گزارشی از پیشرفت های کسب شده در طی دوره ریاست دکتر جلالی درمرکز کرد و افزود این موفقیت مگر با حمایت صادقانه ریاست و تیم ایشان در مرکز امکان پذیر نمی شد.
سرپرست آزمایشگاه در ادامه افزود تلاش ما با کسب مقام برتر متوقف نمی شود و ما به دنبال اهداف بالاتری در این عرصه هستیم و با پشتکاری که از پرسنل این بخش دارم ،قطعا" موفقیت های بسیار بالتری را از آن خود خواهیم کرد.


در ادامه جباری نیز از زحمات ریاست مرکز تقدیر و تشکر کرد و عامل کسب این موفقیت را توکل به خداوند بزرگ،حمایت های تیم مدیریت مرکز به سرپرستی دکتر جلالی و پرسنل متخصص و پرکار آزمایشگاه اعلام کرد.
سوپروایزر بخش در ادامه از گشایش بخش هموویژلانس در مرکز خبرداد و از اهمیت این بخش مطالبی را ارائه کرد.
جباری در انتها از انجام آزمایشات در کمترین دقیقه و زمان جوابدهی در کمتر از یک ساعت در آزمایشگاه خبر داد و افزود من و تمام تیم آزمایشگاه در تلاش هستیم این زمان را به کمترین حد ممکن برسانیم.


در ادامه دکتر علیرضا جلالی کسب این موفقیت را بسیار مهم  خواند و افزود کیفیت بی انتهاست ما هرچه تلاش بکنیم بازهم در اول خط می باشیم وباید به موازات زمان و با تکنولوژی های روز دنیا حرکت کنیم.
رئیس مرکز گفت: بخش آزمایشگاه دارای کیفیت بالا طبق استانداردهای این گروه می باشد و کسب رتبه برتر آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی مگر با کمک حضرت حق و با همدلی و تعلق سازمانی در بین پرسنل این بخش و مدیریت پرتلاش آزمایشگاه میسر نمی شد.


ایشان در ادامه تاکید کرد : نباید نسبت به این افتخار کسب شده مغرور گردیم و ما هنوز ابتدای این راه هستیم و باید در زمینه کیفیت به جلو حرکت کنیم و می بایست با آزمایشگاه های کشورهای پیشرو رقابت کنیم و در این رقابت پیروز باشیم.
در انتها از سرپرست ، سوپروایزر و پرسنل بخش آزمایشگاه توسط ریاست واعضاء هیأت رئیسه تقدیر شد .


خبرنگار: پیام احمدی کاشانی
عکس از :اکبر جعفری


چهارشنبه 8 خرداد 1392  17:1

آخرين تاريخ بازديد : شنبه 3 شهريور 1403  6:15:1
تعداد بازديد از اين خبر : 6250