يکشنبه 16 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
آغاز فاز دوم رزرواسیون از روز شنبه مورخ دوم شهریورماه در مرکز



به گزارش روابط عمومی مرکز قلب و عروق شهید رجایی ، جلسه ای پیرو پیشنهادهای همکاران گرامی مرکز در روز دوشنبه مورخ 28 مردادماه سال جاری با حضور رئیس، معاون توسعه و دیگر مسئولین در سالن همایش حوزه ریاست برگزار شد.

در این جلسه پیشنهادها و انتقاداتی که از طرف واحد روابط عمومی به دستور رئیس مرکز جمع آوری شده بود، بررسی گردید که در گفتگویی که با دکتر مسعود رفعتی معاون توسعه و برنامه ریزی منابع صورت پذیرفت ،مصوبات به شرح ذیل اعلام شد.

ایشان اعلام کرد از روز شنبه مورخ دوم شهریورماه سال جاری همکارانی که اقدام به رزرو غذا نکرده باشند می بایست بعد از ساعت 13:30 به سلف مراجعه کرده و غذایی را که در سلف سرویس موجود می باشد ،دریافت نمایند.

دکتر رفعتی در ادامه بر این موضوع تاکید کرد که سلف موظف می باشد تا ساعت 14 غذای پرسنلی که از قبل رزرو نموده اند را طبق درخواست ثبت شده ارائه نماید.

معاون توسعه و برنامه ریزی منابع مرکز در خصوص مشکلاتی که برای پرسنل درمانی مرکز بوجود آمده مبنی بر جابجایی شیفت ها گفت: همکارانی که غذای خود را رزرو کرده ، ولی به دلیل تغییر شیفت در محل کار حضور ندارند و یا پرسنلی که با وجود رزرو غذا در ساعات اداری قادر به صرف غذا نمی باشند به ازاء هر نفر سه بار در ماه مبلغ غذا ذخیره گردد.

ایشان در ادامه افزود: طبق آئین نامه به پرسنلی که در شیفت عصر و شب در مرکز مشغول انجام وظیفه می باشند ، ناهار به این افراد تعلق نمی یابد.

دکتر رفعتی در ادامه خاطر نشان کرد :با توجه به درخواست های مکرر پرسنل مبنی بر پرداخت پول،  مصوب گردید بعد از یک دوره آزمایشی به شرط همکاری خوب همکاران در خصوص رزرو کامل غذا و استخراج آمار صحیح از اول مهرماه سال جاری پول غذا به پرسنل پرداخت خواهد شد و با همکاری مدیریت محترم مرکز به تمامی بخش ها ابلاغ می شود جهت حفظ نظم فضای درمانی مرکز خوردن غذا در بخش ها ممنوع  می باشد. لذا جهت رفاه حال پرسنل گرمخانه صنعتی در محل سلف سرویس درنظر گرفته خواهد شد تا همکاران قادر به گرم کردن غذا در سلف  سرویس باشند.

وی در انتها افزود: با توجه به درخواست های همکاران گرامی مرکز در خصوص ارائه دسرهای مختلف و نوشیدنی های همراه غذا موضوع در حال بررسی و راهکارهای عملیاتی تا یک ماه آینده اعلام خواهد شد.

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

 

 
چهارشنبه 30 مرداد 1392  8:25

آخرين تاريخ بازديد : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403  10:54:28
تعداد بازديد از اين خبر : 4032