جمعه 14 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
برگزاری آزمون بورد تخصصی بیهوشی در مرکز آموزشی ، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی



دکتر علیرضا جلالی رئیس قطب قلب وعروق شهید رجایی ، متخصص بیهوشی ، فلوشیپ بیهوشی قلب و رئیس هیأت اجرائی بورد در گفتگو با واحدروابط عمومی مرکز قلب وعروق شهیدرجایی اظهار داشت :در طی دو روز آزمون شفاهی بورد تخصصی و فوق‌تخصصی در چهار رشته فوق تخصص قلب اطفال و فوق تخصص جراحی قلب وتخصص قلب اطفال و بیهوشی که چند سال است این آزمون دراین مرکز( دوسال متوالی است به صورت
OSCE ( اسکی ))برگزار می گردد .

رئیس هیأت اجرائی در ادامه گفت : این آزمون به صورت کامپیوتری و دیجیتالی سال گذشته در پنج رشته وامسال در چهار رشته برگزار شد که کلیه اساتید و شرکت کنندگان از برگزاری این نوع آزمون راضی بوده اند .

وی خاطر نشان کرد: آزمون از نظم بسیار خوبی برخوردار بود واز نظر امنیتی، حراستی وایمنی از استانداردهای جهانی تبعیت کرد .

دکتر علیرضا جلالی درمورد تعداد آزمون دهندگان گفت : حدوداً 500 نفر در این آزمون شرکت کردند که بیشترین جمعیت برای گروه تخصصی اطفال و بیهوشی بوده است .

رئیس قطب قلب و عروق کشور به هماهنگی ها و نظم خاص ایجاد شده دراین آزمون اشاره کرد و افزود‌:  تقریباً از سه هفته پیش طی جلسات متوالی با رؤسای بورد های تخصصی ، هیأت اجرائی  بیمارستان ، شورای تخصصی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی واساتید بوردها  هماهنگی های لازم انجام شد و آزمون از نظم و نظارت امنیتی خاصی برخوردار بود .

رئیس مرکز آموزشی، تحجقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی ،در ادامه خاطرنشان شد : پزشکانی که در این آزمون موفق به کسب امتیاز لازم گردند ، این مرکز در خصوص این پیروزی  برای دستیاران جشنی را فراهم نموده و از آنها تقدیر و تشکر بعمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد : رتبه های اول تا سوم این آزمون بعنوان هیأت علمی در دانشگاه های برتر  کشور مشغول به کار می شوند  و این باعث افتخار ما است  که این عزیزان در مرکز قلب و عروق شهید رجایی به کار گرفته شوند و اعضاء هیأت علمی  بیمارستان قلب وعروق شهید رجایی نیز از همین  نفرات برتر آزمون بورد بوده اند  .

دکتر علیرضا جلالی در انتها برای شرکت کنندگان  آرزوی موفقیت ، سربلندی و پیروزی نه تنها در این آزمون بلکه در آزمون الهی کرد .

 خبرنگاران افتخاری واحد روابط عمومی:محیا حاتم آبادی و فاطمه فیاضی نژاد

تایپ از : فاطمه اسمعیلی نژاد

عکس از: اکبر جعفری


يکشنبه 17 شهريور 1392  16:17

آخرين تاريخ بازديد : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403  23:53:39
تعداد بازديد از اين خبر : 4796