يکشنبه 23 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره پرستاری در مرکز قلب و عروق شهید رجایی

به گزارش واحد روابط عمومی مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی، مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره پرستاری با حضور دکتر فریدون نوحی رئیس ، دکتر علی صادقی،دکتر سید محمد مهدی پیغمبری،دکتر مجید ملکی ، دکتر مجید کیاور  ، بهروز سلطانی، معصومه کبیری، سوپروایزرها و سرپرستاران  در سالن همایش  مرکز قلب و عروق شهید رجایی  در مورخ هفتم مهرماه سال جاری برگزار شد.



در این مراسم رئیس مرکز ضمن ارج نهادن به مدیر اسبق پرستاری افزود : پرستاری از شغل های بسیار با اهمیتی می باشد که دارای اجر دنیوی و اخروی است و با توجه به اینکه بیشترین نفرات همکاران پرستاری خانم ها تشکیل داده اند، ما هم برای راحتی آنها خانم معصومه کبیری که از پرستاران با سابقه مرکز می باشند انتخاب نمودیم .


در ادامه بهروز سلطانی مدیر اسبق اداره خدمات پرستاری نیز از کلیه همکاران پرستاری که در طول مدیریت ایشان همکاری نموده اند تقدیر و تشکر نمود و برای خانم کبیری آرزوی موفقیت کرد.


در انتها معصومه کبیری نیز ضمن تشکر از رئیس مرکز در خصوص انتخاب ایشان و تشکر از زحمات آقای بهروز سلطانی افزود: کادر درمان ،مخصوصا" کادر پرستاری بیمار محور می بایست باشد و این نیاز به مهارت،آموزش و ارتباط مناسب دارد.
ایشان در ادامه تاکید کرد دغدغه کادر پرستاری ارائه بهترین خدمات به بیمار است که با حضور جناب دکتر نوحی این موانع مرتفع خواهد شد.
خبرنگار: پیام احمدی کاشانی
عکس از: اکبر جعفری

يکشنبه 7 مهر 1392  14:10

آخرين تاريخ بازديد : يکشنبه 23 ارديبهشت 1403  15:4:20
تعداد بازديد از اين خبر : 5667