جمعه 21 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
برگزاری اولین سمپوزیوم و کارگاه بین المللی اکوکاردیوگرافی سه بعدی در مرکزآموزشی،تحقیقاتی ودرمانی قلب و عروق شهید رجایی

برگزاری اولین سمپوزیوم و کارگاه بین المللی اکوکاردیوگرافی سه بعدی در مرکزآموزشی،تحقیقاتی ودرمانی قلب و عروق شهید رجایی 


 

به گزارش واحد روابط عمومی مرکز، اولین سمپوزیوم و کارگاه بین المللی اکوکاردیوگرافی سه بعدی در مورخ 18 مهرماه سال جاری در سالن B و با حضور دکتر فریدون نوحی رئیس مرکز، دکتر مجید ملکی، دکتر صادقی، دکتر پیغمبری، دکتر بصیری، دکتر اجاقی، دکتر صادقپور، دکتر سمیعی، دکتر صالحی عمران از عربستان، پروفسور بادانو از ایتالیا و دیگر اساتید شرکت کننده در این سمپوزیوم برگزار گردید.

دکتر نیلوفر سمیعی دبیر این سمپوزیوم در ابتدا به تمامی اساتیدی که در این همایش شرکت کرده اند خیرمقدم گفتند و از حضور پرفسور بادانو و دکتر صالحی عمران در این همایش تقدیر نمودند، همچنین از دکتر نوحی رئیس مرکز و معاونین ایشان و دکتر اجاقی رئیس انجمن اکوکاردیوگرافی ایران به دلیل حمایت هایشان و دیگر کسانی که تلاش کردند تا این سمپوزیوم برگزار گردد تشکر کرد.
وی هدف از برگزاری این سمپوزیوم رامنحصرا اکوکاردیوگرافی و تازه های این دانش بیان نمود.
 

سپس دکتر اجاقی با ابراز خیرمقدم به اساتید و شرکت کنندگان، به بیان اهداف برگزاری این سمپوزیوم پرداختند.

در ادامه دکتر فریدون نوحی رئیس مرکز از حضور اساتید در این سمپوزیوم قدردانی کردوعنوان نمود در روش های جدید اکوکاردیوگرافی که پرفسور بادانو و دکتر صالحی عمران در این همایش به تشریح آن می پردازند در ایران تا حد زیادی تازگی دلرد و ابراز امیدواری کرد که حضار در این همایش بتوانند از این مطالب نهایت استفاده را ببرند.
 

سپس دکتر صالحی عمران و پرفسور بادانو به تشریح روش های نوین اکوکاردیوگرافی سه بعدی پرداختند.
 

لازم به توضیح است که این سمپوزیوم و کارگاه در مورخ 18 و 19 مهرماه در مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی در حال برگزاری می باشد.

پنجشنبه 18 مهر 1392  14:39

آخرين تاريخ بازديد : چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403  9:48:19
تعداد بازديد از اين خبر : 5136