يکشنبه 9 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
برگزاری جلسات پایش پیشبرد برنامه استراتژیک مرکز قلب وعروق شهید رجایی

پس از تدوین برنامه عملیاتی سال 1393 در ابتدای سال و ابلاغ  آن به مسئولین مربوطه جهت اجرا، با گذشت شش ماه از اجرای برنامه ها، هیئت محترم رئیسه مرکز اقدام به برگزاری جلسات ارزیابی پیشرفت برنامه ها نمودند.


بر اساس هماهنگی صورت گرفته توسط دبیرخانه برنامه استراتژیک مرکز ، طی 5 جلسه تخصصی به مدت 25 ساعت، کلیه فعالیت ها و برنامه های در دست اقدام معاونت های مختلف شامل درمان، آموزش، پژوهش، پشتیبانی و مدیریت با حضور ریاست محترم مرکز، معاونین و مدیریت محترم مرکز مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته و برنامه ریزی و مداخلات لازم جهت رفع موانع و چالش های اعلام شده تصویب ، و به مسئولین مربوطه اعلام گردید.





 دکتر گل پیرا، دبیر برنامه استراتژیک مرکز،  ضمن تشکر از حمایت و رهبری  دکتر نوحی و همچنین سایر اعضاء محترم هیئت رئیسه طی ماههای گذشته در جهت پیشبرد برنامه ها بیان کرد : کلیه معاونین و مسئولین برنامه ها تلاشهای فراوانی در راستای اجرای هر مورد داشته و صمیمانه از همه دست اندرکاران تشکر و قدردانی نموده و آرزوی موفقیت های بیش از پیش مرکز در کلیه زمینه های آموزشی، تحقیقاتی، درمانی و پیشگیری را دارند.




 دکتر نوحی ریاست محترم مرکز از زحمات ،فعالیت و تلاش معاونین و مدیریت محترم مرکز و مسئولین مربوطه که با جدیت پیگیر پیشرفت برنامه ها بودند و همچنین تلاشهای دکتر گل پیرا دبیر برنامه و تیم دبیرخانه استراتژیک که با پیگیری و همکاری مجدانه با کلیه همکاران نسبت به اجرا و ارزیابی برنامه ها کوشا بودند قدردانی نمودند.


ایشان همچنین از حضور و همکاری  دکتر زاینده بعنوان مشاور در برنامه استراتژیک در خصوص ارزیابی و بهینه سازی برنامه ها تشکر و قدردانی نمودند.








 

در انتها مقرر گردید کلیه حوزه ها تمامی وظائف محوله را با قدرت تا پایان برنامه عملیاتی سال دوم پیش برده و در اسفندماه در برنامه پایش نهایی ارائه نمایند.


شنبه 29 آذر 1393  7:24

آخرين تاريخ بازديد : جمعه 7 ارديبهشت 1403  5:53:42
تعداد بازديد از اين خبر : 4376