سه شنبه 18 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
معرفی کمک بهیار کوشا، فعال و وقت شناس بخش جراحی مردان
به گزارش روابط عمومی مرکز، آقای بیگ مرادی بعنوان پرسنل کوشا، فعال و وقت شناس از طرف سرپرستار بخش جراحی مردان معرفی شد.
دراین رابطه مصاحبه ای با آقای نجار سرپرستار بخش مربوطه انجام شد.
قدیری: آقای نجار چه رفتار و برخوردی در انجام کارها و امور توسط این پرسنل باعث شد ایشان از نظر شما  فردی فعال و کوشا باشند؟
آقای نجار : با سلام و احترام
آقای بیگ مرادی پرسنل کوشا، فعال و وقت شناسی می باشد که حضور و خروج منظمی دارد. همچنین با  وجدان کاری و از خود گذشتگی بسیاری بر بالین بیماران حاضر می شود. پوشش و فرم ظاهری ایشان همیشه آراسته است و بهداشت را چه در مورد خود و چه در مورد بیماران مراعات می کند؛ و مسئله ای که برای من بسیار مهم است و درکلاس اخلاق هم روی آن تاکید بسیار داشتم، ارتباط بسیار خوب با بیماران و همراهان و همکاران می باشد که  ایشان در نهایت ادب و با حفظ حرمت همگان و با وجدان کاری کامل انجام  وظیفه می نماید.
قدیری: آقای بیگ مرادی لطفا خودتان را معرفی نمائید؟
من محمد بیگ مرادی هستم، 31 سال سن و 10 سال سابقه کار در بخش جراحی مردان را دارم.

قدیری: در بخش جراحی مردان، بیماران بعد از انجام عمل جراحی، برای انجام کارهای شخصی شان، به کمک زیادی احتیاج دارند، صبر و شکیبایی شما برای رسیدگی به امور آنها چقدر است ؟
بیگ مرادی: صبر من برای رسیدگی به بیماران مخصوصا آنهایی که توانایی انجام کارهایشان را ندارند بسیار زیاد است حتی اگر ده بار هم صدایم کنند باز هم با روی باز به کمکشان می روم.
قدیری: چه انگیزه ای برای اینکار دارید؟
بیگ مرادی: خوشحالی بیماران و رضایت خاطر خدا و خودم .
قدیری: به نظر خودتان جه برخورد و یا چه کاری باعث موفقیت شما در کارتان شده است ؟
بیگ مرادی :من از ابتدا کار را درست و اصولی یاد گرفته ام. اینکه چگونه از روی احساس مسئولیت کار کنم و در برقرای ارتباط با بیماران و همراهان آنها موفق باشم، بستگی به درست ارتباط برقرار کردن با بیماران و همراهان دارد و آنچه مهم است از روی دلسوزی و وجدان کار کردن است .
قدیری: آقای بیگ مرادی برای شما و همه همکارانی که از روی دلسوزی و در جهت رضایت خدا و بیماران انجام وظیفه می نمایند، آروزی سلامتی و طول عمر دارم.
 
گزارشگر: قدیری
عکاس: جعفری

 

 
سه شنبه 28 بهمن 1393  14:44

آخرين تاريخ بازديد : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403  9:55:31
تعداد بازديد از اين خبر : 8534