يکشنبه 9 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
نتایج ارزیابی فعالیت های پایگاه هفته سلامت بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی در پارک آب و آتش
به گزارش روابط عمومی مرکز قلب و عروق شهید رجایی، نتایج ارزیابی فعالیت های پایگاه هفته سلامت بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی در پارک آب و آتش توسط سوپروایزر آموزش سلامت خانم خالق پرست اعلام شد.

 

عناوین و نتایج فعالیت های پایگاه هفته سلامت بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی که برای 694 نفر مراجعه کننده 1 تا 7 اردیبهشت ماه در پارک آب و آتش انجام شد، به شرح زیر می باشد:

 

-         ارائه آموزشهای پزشکی، روانشناسی، پیشگیری و ارتقای سلامت و برگزاری مسابقات علمی توسط پزشکان و همکاران واحد پژوهش

 

-         اندازه گیری قند خون و فشار خون و ارائه آموزشهای لازم به افراد مراجعه کننده به پایگاه توسط کارشناسان واحد پرستاری

 

-         اندازه گیری شاخص توده بدنی و ارائه مشاوره تغذیه به افراد مذکور توسط کارشناسان واحد تغذیه

-         برگزاری مسابقات نقاشی و خمیربازی و ... برای کودکان با هدف آموزش سلامت توسط همکاران واحد مددکاری

 








نتایج فعالیتهای انجام شده برای مراجعین نشان داد بین قند خون افراد و فشارخون سیستولیک و دیاستولیک آنان ارتباطی وجود ندارد. قند خون افراد با سن آنها ارتباط مستقیم و معنی دار دارد. همچنین سن افراد با فشار خون سیستولیک و دیاستولیک آنها ارتباط مستقیم و معنی داری دارد. در همین راستا توصیه های ضروری آموزش سلامت توسط اعضای تیم به مراجعین داده شد. نتایج نظرسنجی های انجام شده از مراجعین نیز مبین 97.3 % رضایت از خدمات ارائه شده، 95.9% رضایت از ارتباط و برخورد پرسنل، 82.2% تاثیر در افزایش آگاهی مراجعین و 90.4% ایجاد انگیزه در آنان برای اهمیت دادن به سلامتی خود بود. 

از افراد زیر که در اجرای برنامه های این پایگاه همکاری نمودند، تشکر و قدردانی می گردد.

 
سه شنبه 22 ارديبهشت 1394  9:37

آخرين تاريخ بازديد : جمعه 7 ارديبهشت 1403  4:14:20
تعداد بازديد از اين خبر : 4466