دوشنبه 10 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
انعقاد تفاهم نامه بین وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز قلب و عروق شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی، دکتر وحید دستجردی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دکتر حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی مراسمی در سالن همایش مرکز قلب و عروق شهید رجایی حضور بهم رسانده و تفاهم نامه ای مبنی بر برپایی کلینیک سلامت برای عرصه فرهنگ ،هنر و رسانه انعقاد شد.
‌ وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، بیمارستان‌های قلب و عروق شهید رجایی، حضرت رسول (ص) و شهید هاشمی‌نژاد برای ارایه خدمات پزشکی به هنرمندان در نظر گرفته شده ‌است.


دکتر مرضیه وحید دستجردی با بیان این که برای همه هنرمندان پرونده الکترونیک سلامت تشکیل خواهد شد، ابراز امیدواری کرد؛ این خدمات را به صنوف دیگر هم ارایه کنیم.
وی با اشاره به این که بر مبنای تفاهم‌نامه کنونی ارایه خدمات ویژه به هنرمندان در حال حاضر فقط در تهران صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: درصددیم در گام بعد این طرح در شهرستان‌ها هم اجرایی شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این مراسم صیانت از سلامت هنرمندان را وظیفه خواند و گفت: در حال حاضر چتر بیمه تامین اجتماعی بدون محدودیت همه هنرمندان را در برگرفته است.
سید محمد حسینی افزود: سال گذشته11هزار خانوار از قشر هنرمندان زیر پوشش بیمه قرار گرفتند و در کل42هزار خانوار از هنرمندان بیمه شده‌اند.
وی اضافه کرد: سال گذشته14هزار نفر و امسال15هزار نفر زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند.
دکتر علیرضا جلالی فراهانی، رییس بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی هم در این مراسم گفت: درمانگاه پیشگیری و ارتقای سلامت در حوزه قلب و عروق نیز در این بیمارستان فعال شده است که خدماتی ویژه همچون معاینه کامل را به هنرمندان ارایه می‌کند.
احمد نجفی، بازیگر هم در این مراسم به نمایندگی از هنرمندان علاوه بر قدردانی از اقدام این دو وزارتخانه، تسهیل روند اداری مراجعه به این بیمارستان‌ها را خواستار شد.

گالری عکس: public-relationship.old.rhc.ac.ir/fa/gallery/20/PhotoList/0/index.html

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی
عکس از : اکبر جعفری
چهارشنبه 31 خرداد 1391  8:37

آخرين تاريخ بازديد : جمعه 7 ارديبهشت 1403  5:35:11
تعداد بازديد از اين خبر : 3683