دوشنبه 10 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
برگزاری چهارمین کنکره بزرگ مشترک قلب و عروق در مرکز آموزشی ،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی
 به گزارش واحد روابط عمومی مرکز: چهارمین کنکره  مشترک قلب و عروق با مشارکت انجمن های علمی و با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی و تعدادی از دانشمندان داخلی و خارجی از شانزده کشور جهان از مورخ 11 لغایت 14 اسفندماه سال جاری در مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی برگزار شد.


توضیح به اینکه در این همایش مشترک به طور همزمان بیست و یکمین کنگره انجمن قلب ایران ،دهمین کنگره انجمن جراحان قلب ایران،نهمین کنگره انجمن بیهوشی قلب ایران،هشتمین کنگره انجمن اکوکاردیوگرافی ایران،چهارمین کنگره انجمن پرستاران قلب ایران،هشتمین کنگره انجمن تکنولوژی گردش خون و هشتمین کنگره انجمن فیزیوتراپی قلب ایران برگزار گردید.

مهمترین محورهای  این همایش بزرگ :جراحی قلب و عروق ، بیهوشی قلب ، اکوکاردیوگرافی ، اینترونشن و آنژیوگرافی ، الکتروفیزیولوژی قلب ، بیماریهای مادرزادی قلب ، نارسایی و پیوند قلب ، پرستاری قلب ، فیزیوتراپی قلب ، پرفیوژن ، علوم دارویی و قلب ،تصویر برداری های نوین قلب و عروق ، پزشکی هسته ای واخلاق  پزشکی بود.

و در مجموع 150 برنامه علمی پژوهشی در قالب سخنرانی ، میزگرد پرسش و پاسخ ، نمایش فیلم اختصاصی از عمل و و پوستر در چهار روز و مجموعاً 160 ساعت برنامه و بیش از چهل سخنران داخلی وخارجی به طور همزمان درهشت سالن به ارائه سخنرانی و طرح مطلب علمی پرداختند .

در این همایش 23 میهمان از کشور های آمریکا ، انگلیس ، کانادا ، آلمان ، اتریش ،ایتالیا ، فرانسه ، سوئیس ، دانمارک وکشورهای همسایه از جمله پاکستان ، ترکیه ، عراق ، عربستان ، کویت ، امارات و 17 میهمان از متخصصان و اساتید ایرانی مقیم خارج از کشور حضور داشتند . 

 با توجه به مشارکت خوب انجمن های مرتبط با قلب و همچنین سطح خوب علمی این کنگره ،حدود 3500 نفر اعم از پزشکان ،پرستاران،فیزیوتراپیست ها و ... در کنگره امسال شرکت کردند و از جلسات سخنرانی و ارائه مقالات بهره گرفتند.
تصاویر کنگره در لینک زیر:
public-relationship.old.rhc.ac.ir/fa/gallery/128/PhotoList/برگزاری.چهارمین.کنگره.مشترک.قلب.وعروق.html

يکشنبه 16 اسفند 1394  12:13

آخرين تاريخ بازديد : جمعه 7 ارديبهشت 1403  5:12:42
تعداد بازديد از اين خبر : 4310