دوشنبه 10 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
مصاحبه اختصاصی با دبیر علمی چهارمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران
به گزارش واحد روابط عمومی مرکز: دکتر محمدمهدی پیغمبری ، دبیر علمی چهارمین کنگره قلب وعروق ایران گفت: هشت انجمن ، همایش سالانه  خود را همزمان با بیست و یکمین کنگره انجمن قلب وعروق ایران برگزار می کنند ، گفت : برپایی کنگره ها و سمپوزیوم های مختلف به همگرایی اعضا و تخصص های مختلف مربوط به قلب وعروق کمک شایانی کرده و نقش اثر گذاری در به روز رسانی دانش متخصصان ، پزشکان و پرستاران دارد.

وی افزود : جراحی قلب و عروق ، بیهوشی قلب ، اکوکاردیوگرافی ، اینترونشن و آنژیوگرافی ، الکتروفیزیولوژی قلب ، بیماریهای مادرزادی قلب ، نارسایی و پیوند قلب ، پرستاری قلب ، فیزیوتراپی قلب ، پرفیوژن ، علوم دارویی و قلب ،تصویر برداری های نوین قلب و عروق ، پزشکی هسته ای واخلاق  پزشکی ، مهمترین محورهای موضوعات این همایش بزرگ و همه جانبه است .

معاون آموزشی مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب وعروق شهید رجایی با اشاره به اینکه در مجموع 150 برنامه علمی پژوهشی در قالب سخنرانی ، میزگرد پرسش و پاسخ ، نمایش فیلم اختصاصی از عمل و و پوستر در چهار روز و مجموعاً 160 ساعت برنامه  کاری خواهیم داشت ، گفت : بیش از چهل سخنران داخلی وخارجی به طور همزمان درهشت سالن به ارائه سخنرانی و طرح مطلب علمی پرداختند .

این استاد دانشگاه علوم پزشکی ، افزود : 23 میهمان از کشور های آمریکا ، انگلیس ، کانادا ، آلمان ، اتریش ،ایتالیا ، فرانسه ، سوئیس ، دانمارک وکشورهای همسایه از جمله پاکستان ، ترکیه ، عراق ، عربستان ، کویت ، امارات و 17 میهمان از متخصصان و اساتید ایرانی مقیم خارج از کشور حضور خواهند داشت .

دبیرعلمی همایش با اشاره به ارائه تازه ترین یافته های نوین هر رشته و درمانهای دارویی و جراحی در طول روزهای اخیر،گفت:رشته های مرتبط با امراض قلب و عروق بصورت پیوسته در حال به روز شدن ابداعات،اختراعات،ابزارها و روش های مختلف است.

وی سطح متخصصین داخلی را در مراکز خاص قلب بسیارخوب و همگام با دنیا دانست و اظهار کرد: در همه جای دنیا،در هر رشته ای عده ای به صورت کلاسیک فعالیت دارند و ایران هم از این قاعده مستثنی نیست.

يکشنبه 16 اسفند 1394  13:4

آخرين تاريخ بازديد : جمعه 7 ارديبهشت 1403  13:13:48
تعداد بازديد از اين خبر : 3961