پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
گزارش جلسه توجیهی اعتباربخشی سال 1395

به گزارش واحد روابط عمومی مرکز،با توجه به ضرورت استقرار استانداردهای اعتباربخشی در مرکز، و نظر به تدوین و ابلاغ سنجه های جدید اعتباربخشی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال 1395، واحد اعتباربخشی و حاکمیت بالینی نشستی به همین منظور در روز یکشنبه مورخ 1395/2/5 با حضور مترون، سوپروایزران، سرپرستاران بخشهای بالینی و پاراکلینیک و مسئولین واحدهای مرکز در سالن B برگزار کرد.
در ابتدا دکتر گل پیرا، مسئول اعتباربخشی و حاکمیت بالینی، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد  ماه رجب و همچنین موفقیت مرکز در کسب رتبه درجه یک عالی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از زحمات دلسوزانه، پیگیری ها و سعی و تلاش کلیه همکاران محترم تشکر و قدردانی نمودند. ایشان ضمن تشکر از رهبری و هدایت های آقای دکتر نوحی، ریاست محترم مرکز، و سایر اعضاء محترم هیئت رئیسه اذعان داشتند این دستاورد بزرگ جز با همکاری و سخت کوشی شما عزیزان دست یافتنی نبود. اما آنچه که امروز اهمیت دارد آن است که حال که موفق به کسب رتبه درجه یک عالی شده ایم، بایستی برای حفظ این جایگاه بیشتر کوشش نمائیم. لذا از کلیه سرپرستاران و مسئولین گرامی تقاضا دارد تلاش دوچندان به جهت ارتقاء کیفیت و ایمنی در راستای خدمت رسانی به بیماران عزیز داشته باشند.














مسئول اعتباربخشی و حاکمیت بالینی مرکز 
ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص سنجه های اعتباربخشی از سرپرستاران و مسئولین محترم بخشها درخواست نمودند تا موارد زیر انجام شود:

1.       مراجعه به سایت حاکمیت بالینی و بارگیری فایل سنجه های اعتباربخشی سال 1393

2.       مطالعه دقیق و ریزبینانه سنجه های اختصاصی مربوط به بخش/ واحد خود

3.       مراجعه به سایت حاکمیت بالینی و بارگیری فایل الکترونیکی خودارزیابی بخش مربوطه به همراه فایل مشترکات بخشها

4.       تحویل فایل های الکترونیکی تکمیل شده ( فایل اختصاصی بخش و مشترکات بخشها) به واحد اعتباربخشی حداکثر تا پایان هفته

5.       تدوین نظرات و پیشنهادات سازنده در خصوص سنجه ها و ارسال به واحد اعتباربخشی

 

دوشنبه 6 ارديبهشت 1395  12:15

آخرين تاريخ بازديد : پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403  3:44:2
تعداد بازديد از اين خبر : 4429