پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
چهارمین همایش هنر و سلامت با مشارکت مرکز قلب و عروق شهید رجایی درفرهنگسرای کار منطقه 9
  به گزارش واحد روابط عمومی ،مرکز قلب و عروق شهید رجایی با فرهنگسرای کار"چهارمین همایش هنر و سلامت" را  با رویکرد ترویج و ارتقاء فرهنگ سبک زندگی و تأثیر آن درسلامت شهری و سلامت جسم و روان با تغذیه سالم و توسعه ‏ی ارتقای سلامت اجتماعی،  در روزدوشنبه،ششم اردیبهشت ماه سال جاری  همراه با تکریم و تجلیل از پزشکان و پرستاران هنرمند برگزار کرد.

















در ابتدای مراسم سیداسماعیل جعفرپور رئیس فرهنگسرای کار ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در همایش، از مشارکت و همراهی نهادهای مرتبط در برگزاری این همایش تقدیر و تشکر به عمل آوردند و به تبیین اهداف و رویکردهای اصلی این همایش و پیشینه برگزاری آن در سنوات گذشته پرداختند.

در ادامه مهندس فخاری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه9 ضمن تبریک ماه مبارک رجب و گرامی‏داشت هفته سلامت در خصوص فعالیت های شهرداری تهران در حوزه سلامت با موضوع سلامت شهری و ارتقاء سبک زندگی  سخنرانی کردند.

درپایان این همایش، از پزشکان وپرستاران هنرمند تجلیل به عمل آمد. در کنار این همایش نمایشگاهی از آثار هنری پزشکان و پرستاران هنرمند در حوزه‏های خوشنویسی، معرق، منبت، نقاشی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

اسامی هنرمندانی که از سوی مرکز در این نمایشگاه آثار خود را به نمایش گذاشتند ،عبارتند از:

آقای حسین شهبازی،خوشنویس

آقای وحید رحیم زاده ،خوشنویس

خانم الناز عبدی،نقاش

خانم عارفه قربانی،گرافیست

خانم فاطمه فیاضی نژاد

خانم آزاده یاری،شاعر

آقای پیام احمدی کاشانی،معرقکار و نقاش

سه شنبه 7 ارديبهشت 1395  14:44

آخرين تاريخ بازديد : پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403  4:28:0
تعداد بازديد از اين خبر : 3846