دوشنبه 10 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
جلسه صمیمانه مسئولین با گروه پرستاری

به گزارش واحد روابط عمومی مرکز،جلسه صمیمانه مسئولین با گروه پرستاری با حضور دکتر افتخاری مدیر ، خانم نخعی مدیر اداره خدمات پرستاری ، خانم محسنی مدیر امور عمومی و اداره نیروی انسانی ، خانم حنیفی سوپروایزر و جمعی از پرستاران در سالن کنفرانس B در طبقه سوم در مورخه 23 اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد .

دکتر افتخاری،مرکز قلب وعروق شهید رجایی را یکی از مراکز بزرگ درمانی در حیطه قلب و عروق منطقه خواند که با بیش از دو هزار پرسنل و فضای درمانی با به روز ترین تجهیزات پزشکی و خدمات و طبیعتی فوق العاده خواند و افزود : کار در این مرکز یکی از افتخارات می باشد .

وی در ادامه ضمن مهم خواندن سلامتی روح بر تشکیل جلسات با پرسنل در خصوص مسائل معنوی و خداشناسی و درد دل ها و راه حل های منطقی و صحیح و شاد زیستن ، تاکید کرد و افزود ما متاسفانه از اصل دور شده و به فرع وابسته شده ایم در صورتیکه خداوند مهربان اصل است و چقدر سخت است زمانی که عمر به انتها رسیده و ما با خالق خود غریبه هستیم ، البته خداوند مهربان در هر حال  و زمان بنده خود را فراموش نکرده وهمیشه حامی آنها می باشد و تنها راه آرامش ارتباط با پروردگار عالم است .


مدیرمرکز در ادامه به دستاوردهای دولت محترم اشاره کرد که یکی از مهمترین آنها خدمت رسانی به بیماران طرح تحول سلامت بود که بیمارانی که در بضاعت مالی خوبی نداشتند توانستند تحت درمان قرار بگیرند .

در ادامه همکاران پرستار ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین که این جلسه را طرح ریزی نمودند درخصوص مسائلی از جمله اضافه کاری – طرح بهره وری – تبدیل رتبه ، رفاهی سوالاتی را مطرح و مسئولان به سوالات آنها پاسخ دادند. 













شنبه 25 ارديبهشت 1395  11:19

آخرين تاريخ بازديد : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403  7:27:31
تعداد بازديد از اين خبر : 4358