پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
تالیف کتاب مرجع قلب وعروق توسط اساتید مرکز
 به گزارش واحد روابط عمومی مرکز : جلسه هماهنگی درخصوص تالیف کتاب مرجع قلب وعروق با حضور دکتر مجید ملکی معاون پژوهش و دیگراساتید درمورخه سی و یکم خرداد ماه سال جاری در سالن D مرکز برگزار شد .
معاون پژوهشی مرکز ضمن مهم خواندن تالیف کتاب Practical Cardiology افزود : این معاونت حدود یکسال است که به دنبال یک ناشر بین المللی بود که بتواند این کتاب را منتشر کند وبامذاکراتی  که باناشرین مختلف بین المللی  صورت گرفت توانستیم ارتباط بسیار خوبی با انتشارات بین المللی ELSEVIER برقرار کنیم و آنها نیز طی بررسی های انجام شده بسیار مشتاق به چاپ این کتاب شدند .




دکتر ملکی در ادامه به صورت مختصری درخصوص این انتشارات توضیح داد وافزود : انتشارات ELSEVIER از کشور هلند است و یکی از بزرگترین ناشرین مطبوعات پزشکی و علمی جهان بوده که در سال 1880 تاسیس شده است . مکان این مؤسسه در آمستردام قرار دارد ، در حالیکه در آمریکا ، انگلستان و جاهای دیگر نیز فعالیتهای مهمی را انجام می دهد .



معاون پژوهشی هدف از تألیف این کتاب را ایرانی بودن آن ذکر کرد وافزود : با توجه به توانایی مرکز آموزشی ، تحقیقاتی ودرمانی قلب وعروق شهید رجایی در زمینه های مختلف علوم قلب و عروق  و استفاده از توانایی های اساتید برجسته مرکز و انواع متنوع بیماری های قلبی ، ما بر آن شدیم که این کتاب راتالیف کنیم تا بتوانیم متدها و نوآوریهای این رشته را به صورت عملی ( یعنی متخصصینی که کار روزانه قلب را انجام می دهند ) از طرف کشور عزیزمان ایران در چهار صفحه به دنیا انتشار دهیم .



دکتر ملکی انتخاب موسسه
ELSEVIER رامهم خواند و گفت : ما بدین خاطر این موسسه را انتخاب کردیم که کتاب به سرتاسر دنیا انتشار پیدا کند ، اگر ما به انتشارات ایرانی می دادیم نمی توانستیم شاهد انتشار گسترده کتاب در دنیا باشیم . کتاب Practical Cardiology به صورت Electronic book  و به صورت Paper book انتشار پیدا می کند و بعد از انتشار به هر کدام از مؤلفین یک تا دو نسخه اهداءمی کند .

 معاونت پژوهش ازانتشاراین کتاب در ژوئن سال آینده خبرداد ، که دستیاران ، متخصصان و فوق تخصصان رشته های مختلف قلب وعروق کشور می توانند از این کتاب بهره ببرند .


در ادامه دکترعلیزاده اصل درخصوص زمان بندی ، نحوه نگارش ، نوع فونت ، صفحه بندی ، ادیت متن ، فصل بندی ، نحوه ارسال ، گرافیک ، عکس ، طبقه بندی موضوعات خاص در رشته های مختلف قلبی و عروقی بحث و تبادل نظر کرد و زمان تحویل فصل ها را تا اول نوامبر اعلام نمود. 

سه شنبه 1 تير 1395  10:47

آخرين تاريخ بازديد : پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403  17:0:43
تعداد بازديد از اين خبر : 5137