پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
بیمارانی که پس از یکماه در بخش ICU A به سلامتی به بخش عمومی منتقل شدند.
 

به گزارش واحد روابط عمومی مرکز : با توجه به رسالت این مرکز درخصوص تامین سلامت بیماران اخیراً  دو بیمار در بخش ICU/A که هیچ امیدی به زنده ماندنشان نبود با پیگیری پزشکان و مراقبت های پرستاران بخش پس از یک ماه به حالت Stable   و زندگی عادی برگشتند .
شاید در بسیاری از کشورها هنگامیکه پزشکان از بهبود بیماران خود نا امید  می شوند و بیماران  در حالت کما قرار دارند ، دیگر پیگیری خاصی انجام نمی دهند ، اما در این مرکز با همت  اساتید و کادر پرستاری مجرب و دستگاههای تشخیصی مدرن تا آخرین لحظه و با جدیدترین  متدهای روز دنیا برای سلامتی بیماران تلاش می کنند .

خبرنگار واحد روابط عمومی مرکز در گفتگویی اختصاصی با  خانم فاطمه ابراهیم پور سرپرستار بخش ICU/A  در خصوص دو بیمار مذکور ، اطلاعات بدست آمده را به عرض میرساند.

 


سرپرستار بخش ICU/A گفت : بیمار سید محمد شکوهی 48 ساله و CABG شده و عمل کرونر قلب انجام داده است که حدود 31 روز در بخش بستری بوده که بعلت مشکلات تنفسی زیر دستگاه قرار داشته و دارای هوش پائینی بود و با تلاش تیم پزشکی اعم از پزشکان داخلی ، جراحی ، بیهوشی و پرستاران ویژه به حالت Stable بازگشت .
وی در ادامه از بیمار جابر فرزانه 74 ساله  که با مشکل ریوی و قلبی وارد بیمارستان شد سخت به میان آورد  که با توجه به مشکل تنفسی که بیمار از قبل عمل داشت به ICU/A بر می گردد وحدود 29 روز در بخش بستری بود با تلاش تیم پزشکی ، به وضعیت عادی بازگشت.
در انتها باید از تیم درمان این دو بیمار ، از آقایان دکترخاموشی ، دکتر بهارستانی ، دکتر علوی ، دکتر محبی ، دکتر فراست کیش ، دکتر فیروزی و پرستاران محترم اعم از خانم ها و آقایان ابراهیم پور ، عربگری ، نجفی مهر ، نعمت زاده ، منیری، ریاضی ، هاشمی ، حق شناس و آقامیری  و تیم فیزیوتراپی خانم ها محمدزاده و هاشمیان تشکر کرد که با زحمات شبانه روزی خود باعث نجات بیماران شدند.

 
خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

عکس از: حامد لطفی           

شنبه 19 تير 1395  13:38

آخرين تاريخ بازديد : پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403  6:32:41
تعداد بازديد از اين خبر : 5671