دوشنبه 10 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منظقه سه تهران در مرکز قلب و عروق شهید رجایی
 

به گزارش واحد روابط عموی مرکز،دکتر پیرهادی معاون فرهنگی و اجتماعی ،مسائلی رئیس بهداشت و سلامت  منطقه 3 تهران به همراه تیم همراه با دکتر سعید افتخاری مدیر مرکز ،دکتر نیک پژوه مسئول فنی کلینیک  پیشگیری و ارتقاء سلامت ،احمدی کاشانی مسئول روابط عمومی در مورخ 27 تیرماه سالجاری در محل کنفرانس حوزه مدیریت مرکز ملاقات کردند.

دکتر پیرهادی ضمن تشکر از همراهی مرکز در هفته سلامت در پارک پرواز سعادت آباد،ارتباط شهرداری منطقه 3 تهران را با مرکز قلب و عروق شهید رجایی را باعث افتخار خواند و افزود: این مرکز، یک مرکز فرا ملی در زمینه آموزشی ،تحقیقاتی و درمانی در زمینه قلب و عروق می باشد که می تواند با روش های علمی و نوین خود ما را در پیشگیری این بیماری برای اهالی منطقه یاری نماید و با حضور اساتید این مرکز که جزو نخبه های دنیا هستند در همایش های همگانی با حضور مردم ، کمک های بسیاری به شهرداری نموده تا ما در منطقه 3 تهران شاهد کاهش بیماری های قلبی باشیم.

دکتر افتخاری نیز ضمن مهم خواندن شهرداری در تبلیغ و اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از بیماریهای قلبی،افزود:ارتباط مرکز قلب و عروق شهید رجایی با شهرداری می تواند در روند کاهش این بیماری موثر باشد.

در ادامه دو گروه  در خصوص مسائل مختلفی از جمله رفاهی،آموزشی،بهداشتی،برگزاری مراسم همگانی،روز پزشک،روز قلب و عروق بحث و تبادل نظر کردند.

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی
دوشنبه 28 تير 1395  15:43

آخرين تاريخ بازديد : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403  19:0:11
تعداد بازديد از اين خبر : 3434