شنبه 22 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
تودیع و معارفه سرپرست نیروی انتظامی مقیم مرکز قلب و عروق شهید رجایی
 

به گزارش واحد روابط عمومی مرکز: مراسم تودیع و معارفه سرپرست نیروی انتظامی مرکز با حضور دکتر افتخاری مدیر ،حسینی مسئول حراست،احمدی کاشانی مسئول روابط عمومی ،عظیمی مسئول دفتر حراست،عبدالهی مسئول انتظامات،سرهنگ روزبهانی فرمانده نیروی انتظامی منطقه،سرهنگ افشار سرپرست اسبق مرکز،سرهنگ چراغی سرپرست جدید و تعدادی از نیروی حفاظت فیزیکی در مورخ سوم مردادماه سال جاری در سالن کنفرانس حوزه ریاست برگزار شد.


مدیر مرکز ضمن مهم خواندن نیروی انتظامی در مرکز افزود : وجود این نیرو در مرکز باعث نظم و امنیت شده است که این نظم را مدیون رابطه بسیار خوب بین مسئولین مرکز با نیروی انتظامی می باشیم.

وی در ادامه از سرهنگ افشار در خصوص خدمات ارائه شده تقدیر کرد و به سرهنگ چراغی خوش آمد گفت و امیدوار شد رابطه این نیرو با مرکز همانند قبل بوده و قوت بیشتری داشته باشد.

سرهنگ افشار هم از رئیس و مدیر مرکز در خصوص همکاری های صورت گرفته  در گذشته تقدیر و تشکر کردو افزود:نیروی انتظامی و مرکز قلب و عروق شهید رجایی  لازم و ملزوم یکدیگر می باشند.

سرهنگ چراغی نیز ضمن تشکر از مدیریت مرکز، امیدوار شد بتوانیم همچون گذشته در کنار مسئولان مرکز بتوانیم با اقتدار در نظم و امنیت مرکز کوشا باشیم.

در انتها از سوی مدیریت لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود به سرهنگ افشار اهداء شد.

علاقمندان می توانند عکس های این مراسم را در آلبوم تصویری واحد روابط عمومی ملاحظه فرمایند،روی لینک زیر کلیک کنید:
public-relationship.old.rhc.ac.ir/fa/gallery/137/PhotoList/تودیع.و.معارفه.سرپرست.نیروی.انتظامی.مقیم.مرکز.قلب.و.عروق.شهید.رجایی.html

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

عکس از: اکبر جعفری
يکشنبه 3 مرداد 1395  15:16

آخرين تاريخ بازديد : چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403  11:30:56
تعداد بازديد از اين خبر : 4296