دوشنبه 17 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
مصاحبه با بیماری پر انرژی و بشاش
در بخش خصوصی دو مشغول هما هنگی با مسئول شیفت برای مصاحبه با یکی از بیماران بودیم که، دراتاق اول باز شد و یک بیمار پر انرژی و بشاش بیرون آمد و گفت خانم من ، همانی هستم که شما دنبالش هستید.


آقای حسین پور لطفا خودتان را معرفی نمائید ؟
من مراد علی حسین پور متولد 1340 و 51 ساله می باشم .ساکن قائم شهر، روستای قراخیل هستم .متاهلم و سه بچه دارم خدا را شکرمی گویم ،یک پسر دارم به نام آ قا مهدی متولد 62 13که ادبیات خوانده ومن در اردیبهشت امسال برایش عروسی گرفته ام م ویک عروس با شخصیت و اصیل برایش آورده ام . دختر بزرگم متولد 1360 است با پسر خاله اش ازدواج کرده ودامادم مرد خوبی است من دو تا نوه خوشگل به اسم فاطمه و عارفه دارم ودختر دومم متولد 1368 ودیپلمه است .

چگونه متوجه بیماریتان شدید؟
بعد از 50 سال زندگی راحت وبی درد،. یکباره متوجه درد شدیدی توی سینه ام شدم. فکر کردم ریه ام دچار مشکل شده به همین خاطر به بیمارستان روحانی بابل رفتم ،بعد از عکس و تست ریه متوجه شدند که مشکل از ریه نیست و از قلب است که من باید آنژیوگرافی بشوم وبعد از یک هفته مرا مرخص کردند .ومن با هماهنگی با دوستانم  بااین بیمارستان آشنا بودند ،به تهران آمدم بعد از ویزیت در درمانگاه دکتر معدنی بستری و آنژیوگرافی شدم .

پزشکان بعد از آنژیو گرافی چه تشخیصی دادند؟
باید عمل قلب باز بشوم و  سه تا از رگ هایم بسته است. قرار است دکتر غفار نژاد مرا عمل کند و من میدانم که دکتر غفار نژاد هم مثل دکتر معدنی بسیار حاذق است و در کار خودش خیلی وارد هست.

آقای حسین پور آیا از این که در این بیمارستان بستری شده اید، راضی هستید ؟
بله خیلی زیاد. در اینجا دکتر هایش بسیار خوش اخلاق و با شخصیت هستند .پرسنل این بخش با روحیه باز و خندان به ما رسیدگی می کنند و کارهایمان را انجام می دهند مخصوصا آقای اسماعیلی مرد بسیار با شخصیتی است و با بیماران مثل برادر رفتار می کند و همینطور آقای احمد نژاد که واقعا پرستار نمونه ا ی است

آقای حسین پور از غذا و بهداشت بیمارستا ن راضی هستید ؟
بله نظافت و تمیز ی اینجا خیلی خوب است ،غذاهایش هم خوب است ولی من برنج اینجا را دوست ندارم برنج باید مال شمال باشد تا خوشمزه بشود .

اگر خدای نکرده باز هم مشکلی برایتان پیش بیاید حاضرید باز به همین مرکزمراجعه کنید؟
ان شا اله دیگر هیچوقت مشکلی پیش نیاید ولی ا گر کسی بیمار قلبی داشته باشد من فقط آدرس اینجا را می دهم چون اینجا حرف اول را در ایران می زند.

آقای حسین پور آیا به جنگ و جبهه هم رفته اید؟
بله من شش ماه جبهه بودم پشت پادگان حمید توی تیپ20رمضان لشکر 27 رسول الله (ص)و در همان جا بود دستم ترکش خورد و مجروح شدم .

آقای حسین پور از شغلتان برایمان بفرمائید؟
من در قائم شهر در میدان تره بار مغازه دارم ما سالی 500 تا 600 تن پرتقال را جابجا می کنیم و در بسته بندی مرتب به تهران می فرستیم من شغلم را خیلی دوست دارم من روحیه خیلی خوبی دارم و همیشه سر حال و پر انرژی هستم و از اینکه قرار است عمل جراحی قلب انجام دهم اصلا ناراحتی ندارم و دلواپس نیستم عمل قلب با توجه به دکتر های خوب اینجا مثل آب خوردن است .

اگر بخواهید برای مدیریت و پرسنل اینجا پیغامی داشته باشید چه می گوئید؟
پزشکان و پرسنل اینجاخیلی خوب هستند و امیدوارم که بهتر و بهتر بشوند .

گزارشگر :معصومه قدیری
عکس : معصومه قدیری





شنبه 24 تير 1391  11:52

آخرين تاريخ بازديد : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403  10:21:42
تعداد بازديد از اين خبر : 4781