جمعه 28 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
برگزاری دوره آشنائی با قانون رسیدگی به تخلفات اداری در مرکز قلب و عروق شهید رجایی
 

به گزارش واحد روابط عمومی مرکز،دوره آشنائی با  قانون رسیدگی به تخلفات اداری به همت رقیه دولت آبادی مسول آموزش کارکنان و با حضور مدرس سید افشین حجتی مسئول حقوقی مرکز در دو روز یکشنبه ها و چهارشنبه ها در مرکز برگزار می شود،شرکت در این دوره الزامی می باشد.
در این دوره در خصوص هیاتهای رسیدگی به تخلفات اداری،وظایف و صلاحیت هیاتهای رسیدگی ،هیات های تجدید نظر،انواع تخلفات اداری مطالبی را ارائه می شود.


حجتی گذراندن این دوره را بسیار با اهمیت خواند و افزود:
کارکنان دولت و به عبارتی مستخدمین دولت  موظفند وظایف و تکالیف خود را مطابق قوانین ومقررات انجام دهند .عدم رعایت قوانین و مقررات ممکن است موجب مسئولیت های کیفری،مدنی و اداری باشد.
وی ادامه داد:مسئولیت کیفری جزو مباحث حقوق جزاست و رسیدگی به جرائم کارکنان دولت در دادسراهای مربوطه  و دادگاههای عمومی صورت می گیرد و مسئولیت مدنی کارکنان دولت مشمول قانون مسئولیت مدنی و در صلاحیت دادگاههای عمومی است.اما کارکنان دولت متعهدند کلیه نظامات اداری در رابطه با انجام وظایف محوله را رعایت نمایند . این مقررات شامل حضور مرتب در محل خدمت ، رعایت شئونات اداری،رعایت نظم و انضباط و امثالهم می باشدکه بر اساس دستوالعمل های مقام های اداری اعلام و کارکنان موظفند این دستوالعمل ها و آئین نامه ها را همانند مقررات عمومی  رعایت  کنند.



علاقمندان می توانند جزوه  این دوره را از لینک زیر دانلود فرمایند:
employer.old.rhc.ac.ir/fa/forms/All/All/bodyView/1881/0/جزوه.آشنائی.با.قانون.رسیدگی.به.تخلفات.اداری..html

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی
عکس از: حامد لطفی
سه شنبه 13 مهر 1395  14:2

آخرين تاريخ بازديد : جمعه 28 ارديبهشت 1403  16:41:36
تعداد بازديد از اين خبر : 4556