شنبه 29 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
برگزاری جلسه آموزشی ارتقاء سلامت برای پرسنل پرستاری در خصوص اعتباربخشی
 

به گزارش روابط عمومی مرکز: جلسه آموزشی ارتقاء سلامت برای پرسنل پرستاری در خصوص اعتباربخشی با حضور دکتر گل پیرا مدیر واحد اعتباربخشی،دکتر نیک پژوه مدیر واحد پیشگیری و ارتقاء سلامت ، دکتر خالق پرست سوپروایزر آموزش سلامت اداره پرستاری،حنیفی سوپروایزر،زعفری سوپروایزر،رضایی سوپروایزر آموزش پرستاری ،سرپرستاران و رابطین سلامت بخش ها در مورخ 14 اسفند ماه سال جاری در سالن D برگزار شد.

در ابتدا این جلسه دکتر گل پیرا در خصوص قوانین و استانداردهای اعتباربخشی مطالبی را ارائه و همکاری تمامی پرستاران را در این خصوص خواستار شد.

در ادامه دکتر نیک پژوه به نقش ارتقاء سلامت  در اعتباربخشی اشاره کرد و افزود: مرکز ما دبیرخانه شبکه بیمارستان های ارتقاء دهنده در سطح ایران می باشد و برای یاری به همکاران رابطین سلامت ،تعدادی از نشریات اختصاصی در زمینه پیشگیری و ارتقاء سلامت پخش شد.

وی درادامه به فیلم های آموزشی که در واحد پیشگیری و ارتقاء سلامت تولید می شود، اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر رابطین در موضوعات مختلف در این زمینه شد.
در انتها تعدادی از سرپرستاران و رابطین پیشنهادات خود را جهت بهتر شدن ارتقاء سلامت در مرکز به مسئولین ارائه دادند.

 

علاقمندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به لینک واحد اعتباربخشی و  واحد پیشگیری و ارتقاء سلامت مرکز در زیر مراجعه فرمایند:

واحد اعتباربخش و حاکمیت بالینی مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی

 cg.old.rhc.ac.ir/fa


واحد پیشگیری و ارتقاء سلامت مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی

 php.old.rhc.ac.ir/fa

 علاقمندان می توانند تصاویر این جلسه را در لینک زیر ملاحظه فرمایند:
public-relationship.old.rhc.ac.ir/fa/gallery/220/PhotoList/جلسه.آموزشی.ارتقاء.سلامت.برای.پرسنل.پرستاری.در.خصوص.اعتباربخشی.html
 

خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

عکس از : اکبر جعفری

يکشنبه 15 اسفند 1395  10:9

آخرين تاريخ بازديد : جمعه 28 ارديبهشت 1403  12:39:12
تعداد بازديد از اين خبر : 3416