جمعه 28 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
تودیع و معارفه مدیر امورمالی در مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی، این جلسه با حضور دکتر علیرضا جلالی رئیس،دکتر مسعود رفعتی مدیر و معاون توسعه و پشتیبانی ،مرتضی خلجی مدیر اسبق امورمالی،الهه محمدعلی فلاح ،قدرت الله نیکورزم مدیر امور عمومی،فیروزه محسنی مدیر منابع انسانی ، نمایندگان مالی دانشگاه و پرسنل امورمالی در مورخ 18 مردادماه سال جاری در سالن همایش های حوزه ریاست مرکز برگزار شد.
دکتر علیرضا جلالی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت امام علی (ع) و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان افزود مرکز قلب و عروق شهید رجایی می بایست همسو با سیاست های کلان دانشگاه علوم پزشکی تهران حرکت کرده و این تودیع و معارفه نیز در راستای این امر استوار می باشد.
ایشان در ادامه از زحملات پرسنل واحد مالی مرکز تقدیر و تشکر کرد و گفت: پرسنل واحد مالی مرکز زحمتکش ،پاک و کارآزموده می باشند و این واحد مالی بود، که توانستیم دوران های سخت فعالیت های عمرانی و بازسازی طی نماییم .
رئیس مرکز در ادامه افزود فلاح دارای تجربیات بسیار شایسته ای در ستاد دانشگاه داشته و از این تجربیات می توان در امور مالی مرکز بهره جست.
دکتر رفعتی نیز از زحمات خلجی تشکر کرد و ایشان را در دوران مدیرت امورمالی بسیار موفق خواند و به فلاح مدیر امورمالی جدید خیرمقدم گفت.
رئیس مرکز در انتها از مرتضی خلجی کمال تشکر و قدردانی را نموده و لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود اعطاء و حکم الهه محمدعلی فلاح را به ایشان تسلیم کرد.



خبرنگار: پیام احمدی کاشانی
عکس از: اکبر جعفری
چهارشنبه 18 مرداد 1391  14:3

آخرين تاريخ بازديد : پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403  6:25:37
تعداد بازديد از اين خبر : 3874