دوشنبه 10 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
رونمایی از چشم انداز و رسالت برنامه استراتژیک در مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی

 
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی، مراسم رونمایی از چشم انداز و رسالت برنامه استراتژیک مورخ 29 شهریورماه1391 در سالن B با حضور دکتر علیرضا جلالی رئیس مرکز، معاونین، اعضای هیئت علمی و مدیر پرستاری و مسئولین واحد ها و جمعی ازکارکنان برگزار گردید.
در ابتدا دکتر زاینده، مشاور مرکز در زمینه برنامه استراتژیک، درباره اهمیت و نقش برنامه مطالبی را ارائه نمودند و از نقش مشارکت افراد نیز در پیاده سازی آن، برای حضار توضیحاتی را بیان کردند.
سپس چندین تن از همکاران در این تیم(دکتر ملکی عضو هیات علمی- سلطانی مدیر دفتر پرستاری- محسنی مدیر منابع انسانی- میر محسنی مدیر مددکاری) در مورد روند تدوین برنامه استراتژیک مرکز و اهمیت آن توضیحاتی را ارائه دادند.
دکتر رفعتی معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع در ادامه به اهمیت و التزام بر اجرای برنامه، دقت در برنامه ریزی و زمان بندی و پایبندی به اجرا تاکید نمود.
دکتر علیرضا جلالی رئیس مرکز، کلیات برنامه را از زمان شکل گیری تا به ثمر رسیدن مرحله تدوین به سمع و نظرکلیه افراد شرکت کننده رساند. در همین راستا ایشان از تیم همکار درتدوین برنامه استراتژیک مرکز تشکر نمود و برنامه جاری را ادامه زحمات همکاران دانست
دکتر جلالی نقاط قوت این برنامه را هم چون توجه به سند چشم انداز وزارت بهداشت و درمان و نقشه جامع علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و هم چنین نقاط قوت و ضعف مرکز و استقرار اعتبار بخشی و استانداردهای تاکید شده در آن بر شمرد. در عین حال پایبندی همکاران به کار تیمی، توجه به تعلق سازمانی در تدوین این برنامه را حائز اهمیت بر شمردند.
در انتها بارونمائی از سند تهیه شده و رسالت و چشم انداز مرکز و التزام به مشارکت در اجرای برنامه از طرف معاونین و مدیران ارشد برنامه پایان یافت. دراین راستا ایشان بر مشارکت کلیه همکاران برای اجرای این برنامه تاکید نموده و آغاز به کار این برنامه را از اول مهر ماه 1391 بیان کردند.
خبرنگار: پیام احمدی کاشانی
عکس از : اکبر جعفری

چهارشنبه 29 شهريور 1391  22:47

آخرين تاريخ بازديد : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403  16:49:11
تعداد بازديد از اين خبر : 3862