يکشنبه 30 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
پیام تبریک مسئول واحد روابط عمومی مرکز به مناسبت روز خبرنگار
 

روز ۱۷ مرداد، مزین به نام کسانی است که با تلاش و همت خویش، رسالتی بزرگ را بر دوش می کشند، این روز یادآور مجاهدت های آنانی است که در تمامی عرصه ها با حضور خود، مسئولیتی تاریخی را در بیان واقعیت ها بر عهده دارند، کسانی که صداقت را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار داده تا در راه رساندن حقایق به گوش مردم، لحظه ای فروگذار نکنند، کسانی که وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند و می کوشند همواره جامعه لحظه ای در تاریکی و غفلت نباشد .

بدون شک نقش و جایگاه خبرنگاران در بیان واقعیات و به تصویر کشیدن رویدادهای گوناگون در همه ادوار و سازمان ها از اهمیت و تأثیر بسیار بالایی در آگاه‌ سازی مردم برخوردار بوده و چه بسا سرمنشاء اتفاقات بزرگ و تحول آفرین قرار گرفته است.

خبرنگاران بیرق داران آگاهی بخشی جامعه هستند، خبرنگاران محقق کننده امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

بی شک خبرنگاران با انعکاس به موقع و صحیح اخبار در جامعه نقش بسیار مهمی در ارتقاء آگاهی‌های خبری، که امروزه از ضروری‌ترین آگاهی‌ها به شمار می‌رود ایفا می‌کنند.

در اینجا لازم می دانم این روز را به کلیه همکاران گرامیم در مرکز قلب و عروق شهید رجایی بویژه رابطین و خبرنگاران پرتلاش بخش ها، واحد سمعی بصری مرکز،خبرنگاران خبرگزاری ها ، سازمان صدا و سیما و نشریات ،کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم تا با همکاری های پیوسته با واحد روابط عمومی توانستند خبرهای موفقیت آمیز مرکز را به درستی و شایستگی هرچه تمام انتشار دهند.

در چنین روزی که روز خبرنگار نام دارد، جای دوست و همکار عزیزمان اکبر جعفری از واحد سمعی بصری خالیست که با تلاش های بی وقفه و با عکس های تکنیکی خود ما را در عرصه اطلاع رسانی و تهیه خبر همراهی می نمود.(روحش شاد و یادش گرامی)

 

 

پیام احمدی کاشانی

مدیر واحد روابط عمومی مرکز

چهارشنبه 17 مرداد 1397  13:41

آخرين تاريخ بازديد : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403  8:11:27
تعداد بازديد از اين خبر : 2287