شنبه 3 شهريور 1403      

نوع خبر 
 
 
احداث بزرگترین مهمانسرای همراهان بیماران در مرکز قلب و عروق شهیدرجایی


به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی ،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی، سیدافشین حجتی مسئول امور حقوقی مرکز و مسئول خرید و امورمالی پروژه در مورد مهمانسرای  درحال احداث گفت:همیشه بیمارستان دغدغه هایی در مورد اسکان همراهان بیماران دارد که از شهرستانهای مختلف، جهت درمان بیمارانشان مراجعه می کنند و استطاعت مالی برای استفاده از هتل ها را ندارند.
ایشان در ادامه افزود:در سال های گذشته یک طرح ابتدایی برای ساخت مهمانسرا در نظر گرفته شده بود، ولی اجرایی نشد،تاسال 1390 که به همت دکتر علیرضا جلالی رئیس مرکز این طرح عملیاتی شد .
حجتی گفت:نقشه های معماری تهیه وجلساتی در این زمینه برگزار شد و در نهایت تثبیت شد که ساختمانی مشتمل بر 8طبقه با 102 اتاق و191 تخت ساخته شود که14 اتاق آن یک تخته و 177 اتاق آن دو تخته ،مجهز به سرویس بهداشتی و حمام باامکانات رفاهی شامل رستوران، لنژری و امکانات جانبی شامل استخر ، سونا و جکوزی خواهد بود.
مسئول امورمالی این پروژه در ادامه افزود:موتور خانه این ساختمان از بیمارستان مجزا می باشد و تاکنون مراحل گود برداری ،بتن ریزی و فوندانسیون انجام شده وفاز اول یعنی نصب اسکلت انشاء اله تا 15 روز دیگر حمل و نصب خواهد شد.
این مسئول آگاه در ادامه افزود:ساختمان مهمان سرا بدون استفاده از اعتبارات دولتی و صرفا از محل کمک های نقدی خیرین محترم ساخته می شود. از جمله خیرین ،آقای احمدی نیا است که کمک شایانی به ساخت این پروژه کرد.
حجتی در انتها اعلام نمود:افرادی هم که در پروژه دخالت مستقیم دارند و راهبری این پروژه را برعهده دارند از جمله دکتر علیرضاجلالی بعنوان مدیر ارشد پروژه ، دکتر رفعتی معاونت پشتیبانی، مهندس طاهری ناظر مستقیم ،مهندس کلباسی و بنده هم بر اساس صلاحدید رئیس بیمارستان ،مسئول خرید و امور مالی پروژه می باشم. هزینه پروژه در دفاتر ثبت می شود و خرید ها با رعایت مسائل شرعی و قانونی و با کیفیت خوب انجام می شود. مهندس شفق هم مجری پروژه هستند که در مناقصه ای که برگزار شد با نازلترین قیمت نسبت به بقیه شرکت کنندگان برنده مناقصه شد و کماکان مشغول بکار هستند ،که انشاء اله با عنایات خداوند هر چه زودتر این ساختمان تمام و قابل استفاده می گردد.
توضیح به اینکه نظیر این مهمانسرا در هیچ یک از مراکز دولتی و غیردولتی احداث نگردیده است.
گزارشگر: معصومه قدیری


سه شنبه 18 مهر 1391  13:55

آخرين تاريخ بازديد : جمعه 2 شهريور 1403  1:54:29
تعداد بازديد از اين خبر : 3821