جمعه 21 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
برگزاری همایش بزرگ روش های تصویربرداری قلبی و عروقی در مرکز قلب و عروق شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی، این همایش  به مدت دو روز از مورخ 4 لغایت 5 آبانماه سال جاری در سالن همایش های مرکز با عنوان تصویربرداری قلبی و عروقی از سوی مرکز تحقیقات اکو کاردیوگرافی و با پشتیبانی دکتر علیرضا جلالی رئیس مرکز در حال برگزاری می باشد.
دکتر زهرا اجاقی رئیس همایش انجمن اکوکاردیوگرافی گفت: امروز پنجمین سمینار انجمن اکو کاردیو گرافی قلب در این مرکزبرگزار می شود، که در واقع پنج سال است که بصورت رسمی فعالیت خود را شروع کرده است وهرساله تلاش های بسیاری صورت می گیرد تا این سمینارها برگزار شود،تا در تبین دانش اکو کاردیوگرافی برای کاردیولوژیست ها موثر باشد، تا بتواند نقش مهمی را در زمینه درمان ایفا کنند.
ایشان در ادامه افزود: اگر پشتیبانی و حمایت دکتر علیرضا جلالی رئیس و دکتر رفعتی معاون توسعه مدیریت و منابع مرکز نبود، برگزاری این همایش نیز امکان پذیر نمی شد.
دکتر اجاقی در ادامه گفت:امروز در این همایش نقاط ضعف و قوت روشهای مختلف تصویر برداری با توجه به پیشرفت های گسترده این روش هامورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
ایشان هدف اصلی از برگزاری این همایش را به روز کردن علوم و فنون و دانش تصویر برداری اعلام کرد و افزود با اجرایی کردن این روشها می توانیم در زمینه پژوهش های تصویر برداری، که به صورت بنیادی و کاربری وجود دارد قدمی در این عرصه برداریم وانگیزه ای را برای ایجاد پژوهش در مرکز ایجاد کنیم و درنهایت بتوانیم در زمینه خدمت رسانی به بیماران گرامی تمام تلاش های خود را به نحو احسن انجام دهیم .
دکتر آنیتا صادقپور فلوشیپ اکو کاردیو گرافی و دبیر همایش در مورد سمینار امروز گفت : امسال پنجمین سمینار انجمن اکو کاردیو گرافی ایران وروشهای تصویر برداری قلبی عروقی با بررسی نقاط قوت و ضعف آنها در مرکز قلب و عروق شهید رجایی برگزار می شود.
ایشان افزود این سمینار به مدت یک روز و نیم در مرکز برگزار می گردد که شامل سخنرانی های متنوع و پنل های گوناگون و ارائه موارد جالب وسنجیده خواهد بود.
دکتر صادقپور در انتها افزود:خوشحالیم که گروههای شرکت کنندگان از رشته های مختلف قلب شامل متخصصین HF,EP ، فلوشیپ های بیهوشی قلب ،فوق تخصص های جراحی قلب ، قلب اطفال ،رادیولوژیست ها ،متخصصین مغز و اعصاب در این مراسم حضور خواهند داشت .
گزارشگر :فاطمه فیاضی نژاد
عکس :معصومه قدیری


پنجشنبه 4 آبان 1391  15:5

آخرين تاريخ بازديد : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403  9:48:21
تعداد بازديد از اين خبر : 3676