جمعه 21 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
دکتر علیرضا جلالی در همایش اکو کاردیوگرافی بر بروز رسانی علم پزشکی تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی، این همایش که به مدت دو روز از مورخ 4 لغایت 5 آبانماه سال جاری در سالن همایش های مرکز با عنوان تصویربرداری قلبی و عروقی از سوی مرکز تحقیقات اکو کاردیوگرافی و با پشتیبانی دکتر علیرضا جلالی رئیس مرکز در حال برگزاری می باشد.
دکتر علیرضا جلالی ضمن خیرمقدم به اساتید و حضار محترم از اساتید گروه اکو کاردیوگرافی ،اعضای انجمن اکو کاردیو گرافی و تمامی افرادی که در برگزاری این همایش زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کرد و امیدوار شد پنجمین همایش اکو کاردیو گرافی بتواند در ارائه تازه های اکو کاردیوگرافی موفق باشد.
ایشان در ادامه گفت: همانطور که همه عزیزان مستحضر هستید موضوع imaging و cardic imagingبه نسبت بحث پزشکی خیلی بحث جدیدی نیست و قدمت زیادی ندارد. شاید قدمتش از 30 یا 40سال بیشتر نباشد، ولی خوشبختانه شاهد این هستیم که پیشرفت علم تصویر برداری به سرعت در حال افزایش است و همه ساله مدل ها ، روشها و دستگاههای تصویر برداری جدید در دنیای علم و فن آوری ساخته می شود و این باعث می شود که اساتید محترم بتوانند عرصه خدمات تشخیصیشان را برای بیماران عزیز رو به ارتقا داشته باشند.
دکتر جلالی در ادامه گفت:به هر حال این همایش ها ، کنگره ها و سخنرانی ها می تواند جایگاهی برای ارتقا ، نو آوری و پیشرفت باشد، با این حال علم آنچنان با سرعت در حال پیشرفت و حرکت است که اگر سالانه چندین همایش هم برگزار گردد باز هم عقب می مانیم.
رئیس مرکز در ادامه گفت: سه تا چهار سال است که کتاب و ژورنال های علمی در مقابل سرعت گسترده علم عقب می مانند و هر نوآوری علمی که چاپ می شود فورا" قدیمی شده و کهنه می گردد و بسیار با سرعت این مطالب تغییرمی کنند و ما شاهد این پیشرفت ها در عرصه های علم ، فن آوری و نوآوری هستیم بخصوص در مبحث تصویر برداری و تصویر برداری از قلب که خوشبختانه ما در کشور عزیزمان هم در بحث تکنولوژی و تجهیزات و هم در بحث آموزش و تربیت نیروی انسانی شاهد این پیشرفت ها هستیم و مفتخریم که مرکز قلب و عروق شهید رجایی پیشرو در هر دو این مباحث می باشد .
ایشان ابراز خورسندی کرد که این همایش دراین مرکز، در مهد آموزش و تربیت نیروی انسانی برگزار می شود و ماامروز میزبان اساتید محترم قلب و عروق و اکو کاردیوگرافی از سرتاسر ایران و حتی خارج از ایران می باشیم.
دکتر جلالی در انتها امیدوار شد که در این دو روز ایام بسیار خوبی برای شما حضار گرامی باشد و بتوانید به طور شایسه از مطالب علمی این همایش بهره لازم را ببرید.
همچنین ایشان مجدد از اساتید محترم بخصوص دکتر اجاقی و دکتر صادقپور که رئیس و دبیر این همایش بودند کمال تشکر و قدردانی را کرد.
گزارشگر : معصومه قدیری و فاطمه فیاضی نژاد
عکس :معصومه قدیری


پنجشنبه 4 آبان 1391  15:50

آخرين تاريخ بازديد : چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403  18:40:35
تعداد بازديد از اين خبر : 2884