يکشنبه 23 ارديبهشت 1403      

نوع خبر 
 
 
پایان تقویم روز شمار در مرکز قلب و عروق شهید رجایی فرا رسید . . .



به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی، در مراسمی در مورخ 22 آبانماه سال جاری در لابی جدید مرکز با حضور ریاست ، مسئولین و پرسنل از تقویم روزشمار مرکز که از 25 روز پیش استندهای آن در نقاط مختلف مرکز نصب شده بود،پرده برداری شد.
ایده اولین جشنواره نظام پذیرش پیشنهادها و ایده های برتر که از طرف دکتر علیرضا جلالی رئیس مرکز ارائه شده بود ،امروز پرده برداری شد ،دبیر جشنواره دکتر اکبر نیک پژوه طی چند ماه گذشته و برگزاری جندین جلسه کمیته علمی جهت ارزیابی پیشنهادات و کمیته اجرایی را تشکیل دادند.
توضیح به اینکه طی 25 روز اخیر استندهایی با موضوع " این جوایز از آن کیست؟!!!" در نقاط مختلف مرکز نصب شده بود که برای پرسنل به صورت معما بود.
این جوایز شامل : نفر اول :کمک هزینه سفر حج عمره
نفر دوم : کمک هزینه سفر هوایی عتبات عالیات
نفر سوم: کمک هزینه سفر زمینی عتیات عالیات
نفرچهارم تا دهم :کارت هدیه 2000000 ریالی
دبیر جشنواره طبق مذاکره با رئیس مرکز، زمان دریافت پیشنهادات را 22آبان ماه لغایت 30آذرماه 1391 و زمان برگزاری جشنواره را 12 بهمن ماه سال جاری بمناسبت بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به ایران و آغاز دهه مبارک فجر اعلام کرد.
رئیس مرکز نیز هدف از برگزاری این جشنواره ،اندیشه برتر ،برای فردای بهتر در مرکزخواند و افزود در این جشنواره کلیه پرسنل از خدمات گرفته تا پزشک می توانند پیشنهادات خود را درباره مرکز ارائه دهند و پس از بررسی و تصویب در کمیته علمی، آن پیشنهادات را عملیاتی خواهیم کرد و به پیشنهادات برتر جوایزی را که از قبل اعلام کرده بودیم ،اهداء خواهیم کرد.
لازم به ذکر می باشد در این مراسم فرم های شرکت در این جشواره بین همکاران پخش و افرادی که نتوانستند این فرمها را دریافت نمایند می توانند از دفتر پیشنهادات یا سایت فرم را دریافت نمایند.

دریافت فرم :public-relationship.old.rhc.ac.ir/fa/contents/Calling/فراخوان.html
خبرنگار: پیام احمدی کاشانی
عکس از: امیرحسین میرکمال

دوشنبه 22 آبان 1391  21:14

آخرين تاريخ بازديد : شنبه 22 ارديبهشت 1403  13:37:13
تعداد بازديد از اين خبر : 2657