شنبه 3 شهريور 1403      

نوع خبر 
 
 
برگزاری جلسه حاکمیت بالینی و اعتباربخشی در مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی،تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی، این جلسه با حضور دکتر علیرضا جلالی ،معاونان ،مدیران ،مسئولان  و سرپرستاران در سالن همایش مرکز برگزار شد.

دکتر علیرضا جلالی ضمن خیرمقدم و تشکر از تیم حاکیت بالینی ، اعتباربخشی و کلیه همکاران مرکز افزود : دومین جشنواره حاکمیت بالینی را در پیش رو داریم ،سال گذشته با توکل به خداوند و همت پرسنل مرکز توانستیم لوح برتر حاکمیت بالینی را دریافت نماییم .امسال محور ها کلی تر شده و نظارت بسیار دقیق تر و ریزتر صورت می پذیرد.

ایشان در ادامه افزود : تیم حاکمیت بالینی دانشگاه در اعتبار بخشی خود به مرکز 840 دادند و ما بین 27 مرکز مقام 7 را بدست آوردیم و موفق به سعود به مرحله بعد شدیم که با همت ، تلاش و پشتکار می توانیم جزو سه بیمارستان برتر باشیم.

رئیس مرکز درادامه افزود: 13 دیماه سال جاری از طرف تیم حاکمیت بالینی و اعتباربخشی  وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی جهت اعتباربخشی تشریف می آورند ، حدود یازده روز فرصت داریم که با قدرت بتوانیم کاستی ها را جبران نماییم.مرکز قلب و عروق شهید رجایی یکی از بزرگترین مراکز و قطب قلب کشور می بایست برگزیده بوده و در هر جشنواره مقام برتر را بدست آورد.

رئیس مرکز درخصوص مدیکال توریسم بسیار تاکید کرد و افزود این مرکز قدرت و توانایی این را دارد که بتواند بعنوان یک مرکز علمی و با امکانات ویژه در این خصوص قدم بردارد.

دکتر رضا گل پیرا  مدیر تیم حاکمیت بالینی نیز از کلیه معاونت ها، مسئولین و همکاران مرکز تقدیر و تشکر کرد و مجددا" بر هفت محور حاکمیت بالینی تاکید کرد و افزود تیم حاکمیت بالینی همچون گذشته در بخش ها حضور خواهد یافت و کلیه همکاران اگر مشکلی داشتند می توانند به کمک این افراد مشکل را رفع نمایند.

 خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

عکس از: اکبر جعفری

شنبه 2 دى 1391  14:58

آخرين تاريخ بازديد : سه شنبه 30 مرداد 1403  9:14:14
تعداد بازديد از اين خبر : 3572